fredag den 2. december 2011

Uuuuuff!! En hel måned siden sidst!

Nu står verden da ikke længere!

Jeg har haft SÅ travlt med at få mine blogs op at køre, og med at finde på noget at skrive, og når det hele endelig kører, så har jeg ikke tid til at opdatere skidtet! Hvad sker der?!

Den sidste weekend har jeg tilbragt i Londons land. London er verdens mest fantastiske by! Ikke at jeg har besøgt så forfærdeligt mange andre, men London er bare stedet for mig. Der er plads til alle, det er billigt (i forhold til danske priser) og man kan ALT i den by..

Jeg skulle besøge min engelske veninde, Erica, som havde fødselsdag lige inden weekenden. Og hvordan skal man ellers fejre fødselsdag end ved at drikke hjemmelavede cocktails og dø af grin foran pejsen - med ægte ild, vel at mærke! Jeg er bare nødt til at bo i den by engang.. Det er stedet for mig. Jeg føler mig tilpas i min egen krop og tilfreds med det, jeg kan, når jeg begiver mig rundt i byen. Alle tror, jeg er englænder på grund af min ret seje, engelske accent - når nu jeg selv skal sige det!! I London er min sprogkombination en sjældenhed, og kunne forhåbentlig give mig et fedt job, hvis bare jeg får fundet frem til den rigtige arbejdsgiver. Her i Danmark insisterer folk jo på, at de kan engelsk. Og så er det lige pludselig ikke så specielt at have en kandidatgrad i det sprog. Men i London er der ikke ret mange, der kan dansk. Sjovt nok, så er dansk design og danske forfattere utrolig populært i London. Så når vi først får taget os sammen til at rykke det hele om med rod, så er vi dem, der er daffet til Englands forjættede land!

Man kan jo finde alt! Camden Market er mit ubetingede yndlingssted lige nu. Efter mit kreative eventyr er begyndt, så ser jeg jo kreativitet overalt. Muligheder, inspiration, ideer og genialitet springer lige i øjnene på mig. Det er fantastisk.. Jeg er i hvert fald kommet hjem med en masse inspiration, og en fast aftale om salg af mine smykker i en frisørforretning, når den åbner - hvilket forhåbentligt bliver sidst på næste år.. Det er da for spændende.. Jeg skal bare have fundet på et navn til mine "designs".. Hmmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar